Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 10]

201My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do jun 11, 2015 9:21 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Geeft niet pap, ik onthoud ook niet alles. Ik vergeet nog wel eens wat Sander op dit moment studeert. Hij heeft het ook niet zo vaak over zijn studie. Ik weet wel dat hij het leuk vindt op zijn studie maar hij wilt school en privé gescheiden houden. Dat snap ik ook wel." Alexis keek haar vader aan en glimlachte. "Ik ben heel blij met jullie help en ik wil het beste er van maken, ik wil dat Molly een toekomst heeft en dat ik haar daarmee kan helpen als ik een baan heb. Ik kijk uit naar een nieuwe studie." En ze liep naar binnen en ging ergens op de tribune zitten. Ze keek haar vader nog even bedenkelijk aan. Ze had het gevoel dat er iets was, maar ze wilde er niet over door blijven vragen. Haar vader zou het vast nog wel een keer vertellen. Niet lang ze er zaten begon de presentatie. Alexis stelde een paar vragen waar ze goed antwoord op kreeg. Toen de presentatie afgelopen was liep ze het lokaal uit. "Pap ik wil naar de workshop fotografie, ik heb van mama de oude camera gekregen waar zij altijd foto's meemaakte en die studie leek mij ook wel leuk om te doen." En ze glimlachte naar haar vader. "Ik had gezien dat die over een halfuurtje begint, zullen we wat eten? Ik trakteer."

202My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr jun 12, 2015 7:02 pm

Moonlight

Moonlight



Lauren

Lauren grijnsde. Ze liep rustig richting de uitgang van de garage.
Lauren keek bedenkelijk. 'Je bedoelt toch niet de nieuwe Subway? Dat is zo smerig. Dan ga ik nog liever na de mcdonalsds."
Ze dacht hardop na. "Meestal gaan wij naar die bij the sting voordat we de bus terug pakken maar die in het warenhuis is groter. En de winkels waar ik heen wil liggen bij beide in de buurt. Uhh, zeg jij het maar mam."

203My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr jun 12, 2015 7:05 pm

Moonlight

Moonlight


Amberley

Amberley wachtte tot de dames zaten, stapte toen zelf in en reed weg richting de stad. Ze hoorde wat Julia zei over Edwin. "Wens hem maar succes van ons." Niet veel later parkeerde ze de auto. Ze wilde Lacey helpen maar dat deed Julia voor der. Ze keek even snel op de mobiel of ze geen berichten had en stuurde Thomas een appje met de vraag of Noah zich vermaakte in het restaurant. "Ja, ik kom. Even je vader een appje gestuurd of Noah zich vermaakt met opa." Amberley sloeg de tas over de schouder. "Laten we maar eerst gaan winkelen dan is het wat rustiger en kunnen we er makkelijker door de drukte met de rolstoel."

204My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr jun 12, 2015 7:09 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel

"Dat is anders, je vader wordt gewoon oud." Hij keek ze dochter grijzend aan. "Het komt alle maal wel goed. Gewoon genieten van alles en het beste er uit halen. Meer dan je best kan je niet doen." Gabriel knikte. "Prima. Je moeder was dol op fotograferen. Er liggen fotoboeken vol met foto's die ze gemaakt heeft. Je zal der talent wel hebben meegekregen." Gabriel schudde zijn hoofd. "Lief aangeboden maar ik heb net gegeten voor we weg gingen. Wil je niet wat rond kijken zodat je meteen de school kan leren kennen?."

205My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr jun 12, 2015 8:28 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Nee die bedoelde ik niet. Als ik met Evelyn ga lunchen dan lunchen we echt wel ergens anders dan bij de subway." En ze begon te lachen. Ze hield zelf ook niet echt van de Subway. "Nee ik wilde gaan eten bij Fancy's. Het is echt een heel lekkere lunchroom en heel gezellig." Ze dacht even na. "Uhm zullen we dan die bij the sting nemen?" Ze had wel zin in een lekkere frappuchino aardbei. Ze was daar altijd dol op. "Ik heb nog niet echt winkels op het oog behalve de boekenwinkel en ik ben op zoek naar een leuke zomerjurk en andere shirtjes. Dus ik vroeg mij af of je mij daarin advies kon geven."

206My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr jun 12, 2015 8:34 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Kijk eens Noah, hier kook ik altijd." Noah keek naar het grote fornuis en glimlachte. "Opa koken?" Vroeg hij toen. Thomas schudde zijn hoofd. "Nu niet, maar thuis ga ik wel lekker koken. Heb je misschien al iets op de kaart gezien?" Noah schudde zijn hoofd en zag dat Jade terug kwam met een kaart. Thomas zette Noah op een stoel en knielde bij hem neer. "Kijk eens Noah dit kun je allemaal eten in mijn restaurant. Wat zullen we eens maken?" Noah deed zijn vinger in zijn mond en wees op de kinderpannenkoek. "Zo dus jij wilt een kinderpannenkoek maken?" Noah knikte en glimlachte. "Okee weet je wat we nodig hebben om te kunnen koken? Jade let jij heel even op Noah?" Jade knikte en bleef bij Noah staan. Thomas liep naar het lokaal waar hij les gaf aan de juniorkoks en kwam terug met schorten, een kinderschort voor Noah, en koksmutsen. "Kijk eens anders kunnen we ook niet koken." Hij zag dat Jade begon te glimlachen en ze hielp Noah met zijn schort en koksmuts. "Zo we zijn er klaar voor hoor chef opa." Zei Jade. Thomas begon te glimlachen. "Kom dan maken we een foto voor oma." Hij tilde Noah op, deed zijn chef goed, haalde zijn mobiel er uit en keek even of Jade goed bij hem stond. Hij haalde de camerafunctie er uit en maakte een foto. Hallo Oma, hier gaat alles goed. We gaan zo een lekkere kinderpannenkoek maken. Chef Noah heeft ons de opdracht gegeven daarvoor. Zie foto. Veel plezier vandaag! xx

207My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr jun 12, 2015 8:36 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Ik zal Edwin een app sturen." En ze glimlachte. Ze verstuurde het naar Edwin en glimlachte. Ze duwde de rolstoel en keek even naar Lacey. "Ja is goed. Er zijn genoeg winkels waar we in kunnen. Lacey waar zullen we eerst heen?" En ze keek Lacey even aan en deed haar tas goed. "Zullen we eerst naar die nieuwe kledingwinkel? Nu is het denk ik nog niet zo druk en kunnen we rustig kijken." Julia knikte. "Ik vind het een goed idee. Jij ook mam?"

208My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr jun 12, 2015 8:38 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Ik zeg niks. Ik hou wijselijk mijn mond." En ze begon te lachen en keek haar vader aan. "Mama zou zeggen dat het leven een feestje kan zijn maar dat je daarvoor zelf de slingers moet ophangen." Ze deed haar haar even goed en dacht na. "Ja is goed. We hebben nog een halfuurtje." Ze keek even door het boekje heen en keek even naar de opleidingen waar je nog meer kon kijken. Ze had ook wel eens nagedacht over Culturele en Maatschappelijke vorming maar ze wilde toch liever iets creatiefs doen. "Het zou kunnen, maar ik denk dat we van jullie alle twee bepaalde dingen geërfd hebben."

209My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jun 14, 2015 12:57 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

"Oh, dat tentje. Maar dat zit er alweer een tijdje hoor. Ik vind het goed als we daar gezellig gaan lunchen." Ze haalde een hand door de haar. Ze stak de duim op, haakte de arm in die van de moeder en liep samen met er richting de Starbucks. Lauren keek de moeder met opgetrokken wenkbrauw aan. "Uhh is denk niet dat wij shoppen in de zelfde winkels. Je gaat echt niet in een Primarkt jurkje lopen hoor mam, dan schaam ik me dood. Straks lopen mijn vriendinnen in het zelfde jurkje, dat kan echt niet hoor."

210My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jun 14, 2015 1:01 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Ze stak de duim om in de spiegel dat Julia Edwin een appje zou sturen. Ze moest zich nu op de weg concentreren in plaats van kleppen met de dochter. Ze kreeg een appje terug van Thomas net voor ze aanstalten maakte om richting de stad te lopen. "Wacht even, even snel je vader terug appen. Die stuurt net een foto van Noah." Ahh, wat lief. Doe je wel voorzichtig! Heb je de foto ook naar Jasper gestuurd? Zal die leuk vinden. Jullie ook een fijne dag. Tot vanavond. -xx-
Ze hoorde wat Julia voorstelde. "Prima. Beslissen jullie maar waar jullie heen willen."

211My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jun 14, 2015 1:03 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel


Gabriel grijnsde. "Heel verstandig." Hij knikte bij het horen van de citaat die Alexis maakte. "En daar heeft je moeder groot gelijk in."
Gabriel stond op en gooide zijn lege bekertje weg. "Klopt, jullie hebben alle drie een creatieve kant net zoals jullie moeder maar dansen daar in tegen ook wat jullie weer van mij hebben maar zo lijken jullie alle drie weer in bepaalde dingen op ons."

212My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jun 14, 2015 7:28 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn dacht na. "Owja je hebt gelijk. Nou ja Evelyn kende het niet en ik was er ook nog nooit geweest." Ze keek haar dochter met een glimlach aan en gearmd liepen ze de garage uit. Niet lang daarna kwamen ze aan bij de starbucks. Het was gelukkig nog niet zo druk. "Och wat ben ik blij dat we nog een plekje kunnen vinden." Ze keek even naar Lauren en begon te lachen. "Ik wilde ook niet bij de primark kijken. Ik moet daar inderdaad geen jurk vinden of shirtjes. Dat laat ik maar aan mijn dochters over."

213My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jun 14, 2015 7:41 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek op zijn mobiel toen hij een app kreeg van Amberley. Ik doe altijd voorzichtig en zeker met Noah er bij. Het komt goed. Ik ga zo de foto sturen, eerst even Jade en Noah aan het werk zetten, het zijn tenslotte mijn chefs voor vandaag. Haha. xx Hij verstuurde het met een glimlach en ging weer naar de keuken. "Okee Noah doe maar samen met Jade de suiker er maar in." Jade en Noah deden het goede gewicht suiker in de kom. Daarna gingen ze weer samen verder. Hij verstuurde de foto nog naar Jasper met een bericht er bij. Hoi Jasper, hier een foto van Noah, Jade en ik. Samen zijn we bezig met een kinderpannenkoek te maken. Veel plezier met Charlie vandaag en tot vanavond!

214My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jun 14, 2015 7:46 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike was aan het werk in de bakkerij. "Twee Bosche bollen en een slagroomtaart dat is dan 10,00 alstublieft." Hij zag dat de klant haar pinpas uit haar portemonnee haalde. "U wilt pinnen? Dat kan." Hij stelde de pinautomaat goed en gaf hem aan de klant. "Ga uw gang." Hij printte de bon uit en zag dat de klant betaald had. Hij pakte de bestelling in en gaf het aan de klant. "Eet smakelijk!" En hij keek de klant na. Het was nog niet druk dus hij kon nu wel even pauze nemen. Hij liep naar de ruimte waar hij altijd pauze hield en haalde een chocoladekoek uit zijn tas. Hij haalde zijn mobiel er uit en begon Jasper te appen. Hoi Jas, je kan morgen bij mij blijven eten. Mijn moeder, zusje en stiefvader kijken erg uit naar je komst! En ik natuurlijk ook. Tot vanavond! xx Hij verstuurde het, at zijn koek op, nam een slok water en liep de zaak weer in waar hij vervolgens klanten ging helpen.

215My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jun 14, 2015 7:51 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia keek even naar haar moeder. "Heeft Noah het een beetje leuk bij papa?" Vroeg ze toen. Ze reed rustig de rolstoel van Lacey vooruit. Ze keek even naar Lacey die om zich heen keek en haar zonnebril op zetten. Het was mooi winkelweer. Ook Julia haalde uit haar tas haar zonnebril. "De kledingwinkel is achter de boekenwinkel van de broer van Roselyn. Dat is niet ver van hier." Julia glimlachte en duwde verder. Ze had zin om weer lekker te winkelen. "Edwin heeft gezegd dat we na zijn tentamen een weekendje weg gaan. Hij wilde mij meenemen naar Berlijn. Dat vind je toch wel goed mama?"

216My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jun 14, 2015 7:55 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis begon te lachen. "Ik weet wel wanneer het wijs is als ik mijn mond hou." En ze keek even naar haar vader en gooide toen ook haar bekertje weg. "Zullen we naar beneden en dan deze C-vleugel eens gaan bekijken? Dan zijn we nog in de buurt voor de workshop fotografie." Ze deed haar haar even goed en vertrok haar gezicht even toen ze een schopje voelde. Ze keek even vlug naar haar vader. "Alles gaat goed. Ze schopt wel vaker de laatste tijd. Op het begin voelde ik het nog niet zo maar de laatste tijd wel. Maar het gaat ook wel weer over. Dus maak je geen zorgen. Kom dan gaan we kijken naar Mediavormgeving." En ze pakte de hand van haar vader en liep een trap naar beneden en deed de deur open. Mediavormgeving leek haar ook erg leuk om te doen, maar ze wilde meer verdieping in fotografie en in andere aspecten van kunst dus ging ze alleen vormgeving doen.

217My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di jun 16, 2015 5:35 pm

Moonlight

Moonlight



Lauren

Lauren schudde de hoofd. "Waar ga je dan een broodje halen? Bij de hema?" Ze schoot in de lach. Niet dat er wat mis mee was maar ze plaagde de moeder gewoon. Ze liep samen met de moeder naar de starbucks. Ze nam plaats aan het tafeltje. "Zal ik bestellen? Wat wil je hebben?" Ze stond alvast op. "Heel verstandig mam, heel verstandig."

218My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di jun 16, 2015 5:39 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte en liet de foto zien die ze had toegestuurd gekregen. "Zo te zien wel." Ze glimlachte even, appte Thomas terug en zette toen de zonnebril op.
Je snapt wat ik bedoel, hij maakt overal een kliederboel van. Laat Jade hem een beetje helpen. Tot vanavond "Prima, dan gaan we daar eerst heen." Ze liep achter de meiden aan. Ze bleef stilstaan bij het horen van de vraag van Julia. "Mhh, als jij niet naar school moet en geen belangrijke toetsen en alles hebt wel. School gaat voor een leuk weekendje weg met je vriendje."

219My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di jun 16, 2015 5:43 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Zo we nemen even een pauze. Even genoeg wiskunde. Wil je een cakeje?" Hij liep naar de keuken om drinken en cakejes te pakken. "Je doet het trouwens prima. Als je het zo ook aanpakt op je toets haal je gemakkelijk een 8." Hij zette de cakejes en het drinken op tafel en checkte ze telefoon. Eerst het bericht van ze vader met de super schattige foto. Ahh, wat lief. Mijn kleine chefkok. Veel plezier met bakken vandaag. Geef Noah een kus van me en doe Jade de groetjes. Ik kom hem rond 6en halen. Thnxx, komt goed. Vervolgens beantwoorde die Mike. Top. Leuk. Gezellig. Kijk er naar uit. Zie je vanavond. Kom je rond 6en halen. Haal eerst Noah op. Heb een verrassing voor je. -xx- Love you

220My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di jun 16, 2015 5:46 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel


Gabriel grijnsde en stak plagend ze tong uit naar ze dochter.
Hij liep alvast naar de C-vleugel. Hij vond het allemaal prima. Het was tenslotte Lexie de dag. Zij zou hier straks naar school gaan.
"Ik zei niks. Fijne he. Ik vond het altijd een heel mooi moment als ik het eindelijk ook kon voelen. Misschien was dat wel bijzonderder dan de echo's."

221My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di jun 16, 2015 8:17 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Lauren en begon te lachen. "Haha nee, ik haal ze bij de bakker om de hoek van ons huis." En ze begon te lachen. "Ik wil wel een aardbeifrappuchino met een donut, smaak maakt niet uit." Ze keek even naar Lauren en toen naar de zaak. "Als ik nou een plekje op zoek dan kun jij bestellen." Ze glimlachte en zocht toen een plekje achterin.

222My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di jun 16, 2015 8:25 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia bleef ook stil staan. "Hij wilde vrijdagochtend vliegen. Ik ben vrijdag vrij vanwege studiedag en ik heb geen toets meer en ik heb mijn huiswerk af. Je kent mij langer dan vandaag mam. Ik zorg altijd dat ik alles af heb om te zorgen dat ik weg kan." Ze deed haar staart goed en duwde Lacey verder. "Berlijn is echt een gave stad. Ik ben er een paar jaar terug heen geweest." Lacey deed ook haar haar goed en voelde dat Julia haar verder duwde. "Ik heb woensdagavond een muziekuitvoering op school. Ik mag zingen en vioolspelen komen jullie dan kijken?" Hoorde ze Lacey vragen.

223My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di jun 16, 2015 8:32 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis wreef over haar buik en keek naar haar vader. "Het voelt soms nogal pijnlijk. Alsof ze er heel graag uit wil. Maar dan is ze toch echt drie maanden te vroeg dus ze mag nog even blijven zitten." Ze liepen verder en ze keek even op haar horloge die ze van Sander had gekregen. Ze zou vanavond nog met hem bellen. Ze deed haar rode muts goed en liep toen verder. "Ik dacht namelijk dat je je zorgen zou maken. Mama had verteld dat je bezorgt om haar was bij de zwangerschap van Chris en die van mij. Ik wil niet dat je bezorgt om mij bent. Sander is al bezorgt genoeg en mama al helemaal." Ze beet op haar lip, ze vond het lastig dat mensen bezorgt om haar waren maar ze snapte het wel.

224My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 17, 2015 11:47 am

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren grijnsde. "Dan heb je in elk geval lekker broodjes."
Lauren knikte. "Komt voor de bakker, is goed. Zo terug."
Ze liep naar de kassa om te bestellen. Terwijl ze op de bestelling wachtte keek ze even op de telefoon. Even later voegde zich weer bij de moeder met de bestelling. "Kijk eens!" Ze zette het dienblad op tafel. Ze bekeek de beker. "En natuurlijk hebben ze me naam weer eens verkeerd geschreven!"

225My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 17, 2015 11:51 am

Moonlight

Moonlight



Amberley

"Daarom! Ik wil niet dat je je opeens laat verleiden door een jongen of dat nu met Edwin is of wie dan ook. School is belangrijker. Dat reisje naar Berlijn loopt niet weg. Maar als je alles geregeld hebt, heb ik geen bezwaar. Ik wil je alleen niet maandagochtend horen zeuren dat je moe bent." Ze keek de dochter plagend aan. Amberley knikte. "Ik ben er voor het laatst met school geweest, lang geleden. Een hele mooie stad."
Amberley deed de tas goed. "Tuurlijk! Ik weet niet of Thomas moet werken anders vraag ik hem zeker mee."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum